Ons aanbod

Ons aanbod

Een overzicht van ons aanbod.

Krachttraining

Krachttraining is een zeer goede aanvulling op cardiotraining en bevordert de gezondheid en vitaliteit. Met krachttraining kun je je richten op verschillende doelen. Wij bieden met name ondersteuning voor gezondheid en functionele krachttraining ten behoeve van bewegingen uit het dagelijks leven.

Personal Training

Trainen onder begeleiding van een Personal Trainer met een duidelijk en haalbaar doel. Met een uniek trainingsschema op maat gemaakt en 1 op 1  training met daarnaast coaching op voeding.

Functional training

Het hele lichaam wordt getraind in een korte tijdsduur. Je traint kracht, snelheid, stabiliteit en flexibiliteit. Bij veel oefeningen wordt gebruik gemaakt van het eigen lichaamsgewicht, maar daarnaast wordt er ook gebruik gemaakt van een speedladder, powerbags, battle ropes, bokszak, speedropes, kettlebells, pul-up bar en dumbells.

Vitaliteitscoaching

Vitaliteitscoaching is meer dan alleen één-op-één begeleiding bij het sporten. We versterken je in het behalen van je doelen en zorgen ervoor dat je het op een realistische manier vol kunt houden, ook na het traject.

Maatschappelijk Werk & Training

Maatschappelijk Werk & Training (MWT), gaat nog een stapje verder dan vitaliteitscoaching. Binnen Maatschappelijk Werk & Training gaan we dieper in op de hulpvraag om iemands positie in relatie tot de omgeving en de maatschappij te versterken.

Total Workout

Groepsles met veel Callanetics oefeningen zoals bil- en beenspieren en de buikspieren. Daarnaast ook dynamische stretches en vloeiende bewegingen voor sterke en slanke spieren, souplesse en een betere houding.

Cycling

Fietsen saai? Dan ben je nog niet bij ons op een spinning fiets gestapt! Gedurende deze cycling-workout doorloop je een gevarieerde training in groepsverband op bijpassende muziek, van de nieuwste dance tracks tot remixen van muziek uit de 80’s. Deze groepsles wordt uitgevoerd onder leiding van een sportinstructeur.

Body Workout

Tijdens Body Workout train je je gehele lichaam en staan drie zaken centraal; hoge intensiteit van cardio bewegingen met onder andere gebruik van dumbells, krachtoefeningen en plezier.