Overzicht

Functional training

Het hele lichaam wordt getraind in een korte tijdsduur van 35 a 45 minuten. Je traint kracht, snelheid, stabiliteit en flexibiliteit. Bij veel oefeningen wordt gebruik gemaakt van het eigen lichaamsgewicht, maar daarnaast wordt er ook gebruik gemaakt van een speedladder, powerbags, battle ropes, bokszak, speedropes (springtouw), kettlebells, pul-up bar en dumbells. Meer weten over onze Functional training?

Fitness Circuit en Cardio

Het fitness circuit biedt een scala aan mogelijkheden. Acht hydraulische krachttoestellen staan in een cirkel opgesteld waarbij men iedere minuut wisselt van toestel. Dit circuit wordt aangestuurd door een unieke lamp welke iedere minuut van kleur veranderd en na twee circuit rondjes heb je precies 30 minuten gesport. Meer weten over onze Fitness Circuit en cardio training?

Cycling

Fietsen saai? Dan ben je nog niet bij ons op een spinning fiets gestapt! Gedurende deze cycling-workout doorloop je een gevarieerde training in groepsverband op bijpassende muziek, van de nieuwste dance tracks tot remixen van muziek uit de 80’s. Deze groepsles wordt uitgevoerd onder leiding van een sportinstructeur. Meer weten over onze cycling lessen?

Total work-out

Groepsles met veel Callanetics oefeningen zoals bil- en beenspieren en de buikspieren. Daarnaast ook dynamische stretches en vloeiende bewegingen voor sterke en slanke spieren, souplesse en een betere houding. Meer weten over onze groepslessen?

Social Media

Volg ons via Facebook en blijf op de hoogte van de laatste updates!